Vilkår
Pris
Alle priser omfatter merverdiavgift og andre avgifter, fast frakt på kr 25 i Larvik Kommune. For frakt til andre steder ta kontakt før kjøp.
Levering
Ved bestilling av abonnement på egg vil eggene bli utkjørt første onsdag i måneden. Ved kjøp av egg med henting hos Skjærgårdshagen kan eggene hentes umiddelbart etter kjøp. Om det mot formodning ikke skulle være flere egg igjen i Skjærgårdshagen ber vi om at du kontakter Martin på +47 480 73 405.
Frakt
Kostnad for frakt i Larvik Kommune koster 25 kroner. For frakt til andre steder i landet ber vi om at du kontakter Martin på +47 480 73 405.
Betaling
Kortet som benyttes ved kjøpet, belastes i forbindelse med at ordren utføres av kortinnehaveren. Solkysten Farming kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Avbestilling
Hvis du ønsker å avbestille en vare, ta kontakt med oss per telefon eller e-post.
Angrerett
Det er ikke angrerett på varer som forringes eller raskt går ut på dato. Dette gjelder for varer som etter sin natur har begrenset holdbarhet, f.eks. ferske matvarer eller avskårne blomster. Unntaket fra angreretten gjelder selv om varen ennå ikke har begynt å forringes eller har gått ut på dato. (Forbrukerrådet)
Ta kontakt med Martin om du ikke er fornøyd med et produkt du har kjøpt.
Garanti
Garantien gir deg rettigheter til reklamasjon via den norske forbrukerkjøpsloven.
Reklamasjon
Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi beskjed til Solkysten Farming om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen.
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes Solkysten Farming eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.
Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.
Konfliktløsning
Klager må rettes til Solkysten Farming innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Personopplysninger
Opplysninger som kan knyttes til deg som person, vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller kobles til andre eksterne registre.
Kortinformasjon
Ved kjøp hos Solkysten Farming behandles kortinformasjonen av Stripe som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir behandlet i samsvar med kortorganisasjonenes regelverk.
Firma- og kontaktopplysninger
Solkysten Farming
Løvallveien 111,
3296 Nevlunghavn
Org.nr: 893 480 412
Telefonnummer: +47 480 73 405